Post by kingremotesjawd on Feb 20, 2022 15:53:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ MultiCraft — Build and Mine! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MultiCraft — Build and Mine! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindige sleutels ▞▞▞
▞▞▞ MultiCraft — Build and Mine! 2022 version ▞▞▞
Het is erg leuk, maar alsof het meer lijkt op hoe ik dit vriendelijk zeg, het is BORING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar het blijft leuk doei
OK
het is saai
Zeer leuk
MultiCraft is leuk Ik kan niet liegen HET IS LEUK!!! Maar elke keer dat ik op de AB Up-knop druk, logt het me uit mijn wereld en logt me vervolgens in, DUS WAT HECK!!!! EN DAN vertelt het me de glitch-fout, dus kijk alsjeblieft en repareer het, bedankt!
Welcome to Multicraft - Build and Mine 's un-official, community ran server which strives for greatness.
Deze game is erg cool, maar voeg alsjeblieft meer meubels en items toe die vergelijkbaar zijn met Minecraft en voeg ook dimensies toe zoals de onderwereld, het einde en voeg structuren toe die lijken op Minecraft en twee problemen wanneer ik naar de multiplayer-modus ga en ik start het zegt dingen als "ongeldig gebruikersnaam" en "ongeldig wachtwoord" en soms duurt het een eeuwigheid voordat de hostserver is geladen, dus los deze bugs op en voeg al deze functies toe.
LEUK!!!
Ik kan dit spel niet eens spelen, het blijft glitchen als ik verder ga. Dit is waarom ik 1 ster geef, maak dit spel alsjeblieft beter. EN NOG DAT dit griezelige hondenbeer-ding me niet uit deze kleine grot zou laten gaan ding, het volgde me de hele tijd. Repareer dit spel alstublieft (dan zullen mensen het leuk vinden)
kan veel beter worden gemaakt, misschien ligt het aan mij, maar het bleef glitchen en liet me geen blokken neerleggen. Ook de advertenties kunnen vervelend worden
Dat was echt eng want de zombies
Goed, maar wat als je het doet zoals minecraft?
Ik wou dat eu1.multicraft.world er was
Ik kan geen server spelen met mijn vrienden, het probleem is "kan geen verbinding maken met de server" 🥵
Ik heb mcpe minecraft en dit, het is oké, maar 1. Het is afzetterij 2. De texturen zien er niet mooi uit
Ik wil het spel spelen, maar ik heb er gewoon het geduld niet voor, dit is de eerste keer dat ik het spel speel en ik kan niet eens mijn eigen singleplayer-wereld laden, ik heb geprobeerd lid te worden van een server en weet je wat er gebeurt? Het gebruikt 25% van mijn batterij omdat het zo lang duurt, wat een slechte ervaring
Ik vind Multicraft gewoon heel leuk
Topspel
De advertenties waren echt vervelend en het was een beetje laggy. Het was goed, maar ik zou dit spel naar mijn mening zeker niet aanbevelen. Niet beledigend.
Multicraft als een beetje een raar spel, dieren zien er echt realistisch uit en de bomen wanneer je de bomen omhakt, zijn zo gemakkelijk te kappen en te verwijzen en er zijn verschillende soorten films en edelstenen, het is zo leuk, want als je gaat maken, blijft het nog steeds vergelijkbaar 👍👍👍👍
Het blijft me schoppen als ik op de server van mijn vrienden ben
MultiCraft — Build and Mine! הרפתקאות rvev
Mijn vriend liet me deze game zien, het is oké, maar ik vind het echt niet zo leuk als andere games en ik zeg een 3 sterren en het is ook een noc van minecraft en de helft van de dingen hier is niet eens in minecraft of ziet eruit zoals minecraft.
Oké, dus wanneer ik het spel begin, wordt om locatie gevraagd en ik weiger omdat ik geen toegang tot mijn locatie wil.
Super echt speel het
MultiCraft — Build and Mine! Petualangan svu
Het was super leuk totdat het MIJ BUITEN!!! Er staat dat ik geen toestemming heb om Google Play te gebruiken! UUUGGG!
Het is een leuk spel, maar ik haat het echt dat het me eruit schopt. Mensen die dit spel hebben gemaakt, los dit probleem op
Goed, maar de textuur is niet erg goed
Het is een goed spel .... maar het is een extra show .... ze verstoren het spel volledig
Het is geinig
Deze game is goed, dit is belangrijk voor junglers
Is er een betoverende tafel of geen portaal??? Ik heb de spullen om beide te doen, maar ze werken niet? En kan geen gids vinden als het anders is dan normaal, maar de normale combinaties werken niet?
Het is net mincraft
Deze shit is raar, speel dit spel niet, het is klote, speel het nooit, het kopieert Minecraft
Kei tof als je het op creatieve modus zet
Niet zo goed. Ik had de wifi erop, het was nogal snel elke keer dat ik probeerde lid te worden van een server, wat ik ook deed, het wilde niet meedoen en het spel crashte. Het is een uur geleden en ik heb verschillende keren geprobeerd om multiplayer te doen. Het is laggy en ik ben er niet erg blij mee. Ik heb wel genoten van de verschillende soorten bomen.
Het is leuk maar je mjs een leet voor dieren me te nemen en pandaas die zijn ook heel leuk
Ice Scream 1: Horror Neighborhood Arcade wjz
Nu ik weet dat ik nog een recensie over deze game heb gestuurd, zei ik dat het een goede game was en bleh bleh bleh. Maar verspil geen tijd aan de hoeveelheid adddssssssssss
Ik speel dit spel graag, maar sinds de laatste paar weken hapert het veel..... telkens als ik iets bouw, verdwijnt het na een paar seconden en moet ik het opnieuw bouwen en weer verdwijnt het.....het is duizend keer geweest dat dit ding is gebeurd, dus ik repareer deze bug
Ik vind het spel goed, maar er is één probleem. De toevoegingen zijn niet veel, maar als ze opkomen, is het op het meest geschikte moment en soms wordt het spel niet opgeslagen. zoals bij het schrijven, bijvoorbeeld, ik schreef iets in het boek en moest het twee keer herschrijven omdat de tekst werd verwijderd. Het zou ook helpen als draden en elektronica meer opties hadden en gemakkelijker te gebruiken waren. Voor de rest is het een goed spel en ik raad het nog steeds aan.
De besturing is moeilijk en de graphics zijn slecht
Het is goed, maar maar ik vind het NIET leuk hoe de spinnen gewoon overal sponzen, zelfs in mijn huis, repareer dat of plaats een instelling die je kunt kiezen welk soort mobs je wilt, alsjeblieft, repareer het alsjeblieft, het maakt mij en mijn broer bang en plz maak de kaarten hebben ook minder bomen en over het algemeen een leuk spel, net als mindcraft, maar gratis, maar het zou handig zijn als we konden kiezen, bedankt, repareer deze kleine dingen.
Dit spel is goed, maar dit spel genaamd "beecraft" is veel beter. Het heeft opdrachten voor alle blokken in minecraft! Het is beter om je wifi uit te schakelen op beecraft
Ik ben dol op dit spel 🤩 maar het probleem is dat het laadt. Ik heb 25 minuten gewacht, maar het werkt nog steeds niet, mijn wereld zit erin. Ik heb alles geprobeerd alsjeblieft 🥺 repareer het ......
MultiCraft — Build and Mine! Adventure wkp